SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT Molt bon dia, avui diada del llibre i de la rosa, lo de la rosa pos “bueno”, pos m’alegro, lo del llibre que no falte mai, la cultura sempre és necessària. A lo nostre. Ahir la màxima va ser de 21.5 graus a les 14.05…
Copieu i enganxeu aquest URL al vostre lloc web WordPress per incrustar-la
Copia i enganxa aquest codi al vostre lloc web per incrustar