El “parte” del temps: de cara al capde, més aviat diumenge, segueixen donant algo d’aigua

SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT Molt bon dia xics i xiques, lo “parte” d’avui dijous. Lo dia s’aixecat ben boirós, boira d’advecció, lo que toca amb aquestes bones hores. Ahir la màxima va ser de 19.5 a les 16.05. Aquesta matinada mínima de 11.0 a les 6.01am. Ara, 9.54am, tenim…