El “parte” del temps: avui és Sant Andreu, aigua o neu, em sembla que cap de les dues coses

SEBASTIÀ BAS, FOTOS E.FONOLLOSA Bon dia familia, diumenge, la droperia és seria i més amb aquest dia mig tapadot que fot. Vinga, anem per feina que fa el dia curt. Ahir dissabte la màxima va ser de 16.0 a les 11.55 del migdia. Aquesta matinada mínima de 7.9 a les…